Arnes Mobile Blog

DENNE BLOGGEN ER IKKE LENGER I AKTIV TJENESTE. SIDEN FORSØKENE MED BLOGGING DIREKTE FRA SL K800I HAR VIST SEG VELLYKKET, VIl FREMTIDIG MOBILBLOGGING KOMME DIREKTE I HOVEDBLOGGEN arneogtullen.blogspot

My Photo
Name:
Location: Oslo, Norway

Heart and Kidney Transplanted. Smultaneous TX Cor and TX Renis in 1998 due to End-stage Heart and Renal Failure

Sunday, September 03, 2006

Min første mobile blogpost med Sony Ericsson K800i


Så har også jeg klart å komme meg på nett med blogposter fra min nye mobiltelefon Sony Ericsson K800i

Endelig har jeg fått et kamera (med telefon og musikk/radio) som jeg alltid bærer på meg. Med 3.2 megapixel regner jeg med at mitt gamle Olympus C-50 Zoom (5 mp) bare vil bli benyttet på større begivenheter hvor mulighetene til ekstra lagerplass kunne bli aktuelt for å dokumentere opplevelsene. 14 dager i Italia som et eksempel og nedlasting av flere hundre bilder til min PowerMac 8,1 G5. På reisen vil imidlertid K800i være det viktigste verktøy for å holde omverden orientert.
Så er det bare å vente på at Leopard OS 10.5 blir standard software på MacBook for da kommer vel også den raskt hit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home